+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský hotel Terra Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 476 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    89%
  • Komfort

    90%
  • Preis-Leistungverhältnis

    86%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 27.6.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Personál ochotný, procedury vynikající, čistota vzorná. Horší je to s jídelnou. Jaksi se zapomíná, že k odpočinku patří také čas strávený stolováním. Stoly jsou pro 5 až 6 lidí, kteří si navzájem nemají co říct, jedí mezi odloženým použitým nádobím, tohle už nechci zažít. Plocha jídelny by měla být dvojnásobná, než je. Člověk si zaplatil nejen polévku či brambory, ale také pocit klidu a pohody u prostřeného stolu. Zde musí rychle zhltat jídlo a vypadnout, jako v socialistické závodce.

  • viz výše

  • viz výše

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Ing. Václav Šebesta

Älteres Paar, 26.6.2022

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Líbilo se mi všechno

  • V jídelně bylo někdy víc hostů než židlí. Když jsem vyšel předčasně z bazénu ven, už mě nepustili dovnitř, i když jsem časový limit nevyčerpal. Chtěl jsem jít ještě do páry.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 22.6.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • bazén a propojení s hotelem

  • nemohli jsme najít hotel Terra -špatné značení

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Magdaléna Berská

Einzelreisender, 30.5.2022

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 17.5.2022

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Byli Jsme v Teřře potřetí, spokojeni.

  • Velmi pěkné počasí přispělo k naší spokojenosti.

  • Do Janského Dvora nám měly denně chodit noviny. Chodily opožděně na ředitelství. Nevíme, kde se stala chyba.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Jiří Vejr

Älteres Paar, 29.4.2022

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • vše bylo ok, jen přetopené pokoje na hotelu.

  • byl to pobyt mimo sezonu, to je OK, ale že v celém městečku nejsou otevřeny informace, to nás překvapilo. ostatní chápu, ale informace alespoň na nějakou dobu by bylo dobré otevřít.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Bohuslav Chmelař

Einzelreisender, 14.2.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Nedostatky ubytování: Nemožnost regulovat topení na pokoji. Pan údržbář nám sice topení ubral, ale když jsme otevřeli okno, tak topení začalo topit. V pokoji je málo úložného prostorů. Málo věšáků. Informace při příjezdu byly nedostatečné. Nejdříve jsme hledali parkoviště, kde jsme si museli odházet sníh. Měli jsme číslo 19, ale pod sněhem nebylo vidět kde je. Problém byl takés vykládáním věcí z auta. Něco jsme vlekli po zasněžené ulici. Pak jsemsjel autem před hotel k závoře, od které jsme neměli klíč a vynosil věci a lyže z auta. Parkoviště za závorou bylo přitom téměř prázdné.

  • Ochotný personál v balneoprovozu i v jídelně. Velkou výhodou byl volný přístup do bazénu i možnost použít spojovací chodby.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 12.2.2022

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Celkově pobyt hodnotím jako velmi dobrý poměr cena/kvalita. Výborné služby spa, hezké ubytování, strava dobrá, příjemné okolí. Příroda v zimě nádherná. Co bylo naprosto nevyhovující je péče o pozemní komunikace v zimě.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Pavel Pipla

Einzelreisender, 2.1.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anna Jančaříková

Einzelreisender, 26.12.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Lázeňská byla velmi milá. Ukázala mi, jak do vany i z vany. U obého byla přítomna a pomáhala mi. I během koupele se přišla na mne podívat a ptala se, zda je vše v pořádku. Díky ní jsem zvládla koupel, i když se mi její náhradnice druhý den vůbec nevěnovala. Také musím pochválit maséry a masérky. V bazénu byla krásně teplá voda.

  • Nelíbilo se mi, že se v Terre nepodávaly obědy. Kiosek nebyl dostatečně zásoben s tím, že se zavírá. Lázeňská, která zastupovala a byla z dětské léčebny, vůbec neznala své povinnosti. Nepomohla mi ani do vany, jen napustila vanu a pak zmizela a už jsem se jí nedočkala.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 8.11.2021

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

MUDr.Jiří Jandl

Einzelreisender, 4.10.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Nemožnost parkovat na parkovišti u bazénu ani po odjezdu hostů 28.10. Nabídnuté povolení MěÚ by mělo být v režii lázní a ne aby smopátci běhali po úřadech a sháněli parkovací kartu (mimochodem 100,- na den).

Persönlich
10
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 21.9.2021

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • spokojenost

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 20.9.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Odborné masáže

  • Pomalé doplňování jídel

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 1.6.2021

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Renata Still

Einzelreisender, 24.4.2019

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Problémy při nástupu na pobyt. První informace byla, že Spa.cz pobyt zrušila a rezervaci nemám. Přitom z naší strany bylo vše včas rezervováno a zaplaceno. Rezervace byla provedena již 11.1.2019. Z toho důvodu nebyly ani naplánované procedury, plánovaly se dodatečně a nebyly úplně vyhovující.

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8

Michal

Einzelreisender, 15.7.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Hotel je útulný, ve skvělé lokalitě a příjemně propojený se všemi provozy.

  • Na pokoji nešlo otevřít horní venkovní větrací okno - zřejmě přischlá barva. Snídaně bych jako samoplátce uvítal pestřejší a co do surovin kvalitnější. Změnu bych viděl třeba v nabídce pomazánky či salátu (rybí, vajíčková), tlačenky, lososa, více zeleniny (olivy, žampiony, kukuřice, červená řepa), více sýrů, více ovoce, skutečný džus (ne koncentrát), lepší jogurt, lepší párek apod. Dle vyjádření mamky, která byla na týdenním pobytu byly snídaně po celý týden stejné. Proč nemít pondělky v jednom stylu, středy masové a pátky např. s palačinkami? Chodby zejména spojovací či vestibul by mohl být čistší.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Vladimír Neuman

Älteres Paar, 9.7.2018

Vysočina kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Dobrá dostupnost, všude poměrně blízko.Personál ochotný,milý.

  • V době mého pobytu rušení nočního klidu z tamní diskotéky, 3x po sobě. Na pokojích malé úložné prostory. Pro starší lidi poměrně složitá orientace k procedůrám. Kazí dojem středová škaredá děravá cesta, pěkné by bylo,kdyby byla vyasfaltovaná, přispělo by to ke kvalitě lázeňského prostředí a celkovému dojmu lázeňského města. Omezené parkovací prostory.

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
7

Rostislav Langr

Älteres Paar, 25.6.2018

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Pobyt v lázeňském hotelu Terra se nám velmi líbil. Určitě doporučuji.

  • krásné, čisté ubytování, personál ochotný, vstřícný, parkování bez problémů, v jídelně výběr ze 3 jídel, pěkný bazén s wellness zónami, veškeré procedury a sportovní vyžití lze absolvovat v pantoflích a županu díky propojení lázeňských domů s hotelem.

  • Nelíbila se mi čistota podlahy v pánských sprchách u bazénu - doporučuji pantofle Personál v jídelně byl sice velmi ochotný, ale kvalita přípravy jídla byla spíše podprůměrná. Nicméně, když jsem měl hlad, restaurace Biograf naproti hotelu vše zachránila. Ale asi záleží na náročnosti strávníka.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 27.5.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Hotel už zvenku byl nádherný, ale i v hotelových pokojích bylo příjemně a čisto.

  • Večeře byly skoro studené, a na snídani byly malé talířky, zbytečně se špinilo několik talířků - na pečivo,na snídani, na odpad, myslím, že by to vyřešil větší talíř. Jinak jídlo chutné.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6