+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský hotel Terra Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 476 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    89%
  • Komfort

    90%
  • Preis-Leistungverhältnis

    86%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Věra Štěrbová

Einzelreisender, 4.11.2019

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Velice ochotný personál i obsluha při stravování. Výhodou je propojené ubytování s bazénem.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
7

Tadeáš Kokotek

Einzelreisender, 22.7.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
75 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
0

Jana Paskerová

andere Gruppe, 25.10.2023

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Nebyla splněna žádost o oddělená lůžka. Pěkný bazén a vířivky, mohla by být i teplejší voda ve vířivce. Přijely jsme jako skupina (tak jsme pobyt objednávaly) a procedury jsme měly naplánované různě během dne, což nám komplikovalo plánování výletů.

  • Příjemné a čisté prostředí, přechod na masáže a do bazénu možný bez převlékání.

  • Malá nabídka nápojů k večeři (pouze voda) - byla by dobrá možnost dokoupení.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Milan Jackov

Älteres Paar, 19.9.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 8.8.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Lázně na zkoušku splnily očekávání, masáže byly účinné, perličková lázeň též.

  • Stravování, malý výběr, suché brambory.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 18.7.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8

Eva Šimková

Älteres Paar, 2.1.2022

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 13.7.2021

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Jídlo dobré, chutné a pestré. Personál příjemný a ochotný. Procedury skvělé. Ubytování stísněné, zpočátku nebyla připravena přistýlka, která se potom do pokoje stěží vešla. Negativem jsou úložné prostory - v pokoji byla pro 3 osoby jen jedna skříň bez polic s 5 věšáky.

  • Strava Ochota personálu Procedury Volný vstup do bazénu a fitcentra Okolí

  • úložné prostory malý pokoj

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
2
Wert/Geld
6

Eva Rohlíková

Einzelreisender, 10.3.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Jezdíme pravidelně každý rok. Jsme spokojeni

  • Dostupnost služeb z hotelu - vše pod jednou střechou.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Pavla Franková

Einzelreisender, 13.7.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Pokoje hezké,nové.

  • Jídlo k večeři studené,moc nám nechutnalo. Možná špatný den kuchaře

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
7

Miroslav Janeček

Einzelreisender, 13.6.2019

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Hotel TERRA je ve velice dobré kondici, moderní a funkční zařízení a historická budova se velice dobře hodí do prostředí Jánských Lázní. Obdivuhodné je řešení "výtahové magistrály", propojující jednotlivá zařízení lázní, zejména pro inmobilní návštěvníky. Škoda, že při nástupu na recepci novému návštěvnikovi chybí přehledné schema k snadné orientaci. Problém parkování se nejvíce projevuje při n Moderní zařízení hotelu TERRA (HT) příjemně doplňuje hisrorickou fasádu vzorně udržovanou, vč. květinové výzdoby."Výtahová magistrála" mezi objekty lázní je obdivuhodná. Škoda, že na centrální recepci (CP) chybí názorné schema pro nové návštěvníky. Zejména při komplikacích, spojených s parkováním. Na parkovišti u CP je nedostatečně vymáhána 30minutová doba stání, což pro skutečnou dobu odbavení nástupů a odchodů je nezbytné zajistit. Rovněž parkoviště "rezervé" pod hotelem Terra na "chodníku"je používano bez kontroly či omezení, potom nelze ho použít jak pro recepci tak zejména pro výstup a nástup hostů HT se zavazadly, případně inmobilním. Na rozpisu procedur jsou použínány zkratky nez legendy - jen dotazem lze zjistit kde se nachází "NOBA", apod. Práce masérů a obsluhy Aquacentra byla velice doobrá a přívětivá. O stupeň vyšší teplota vody v bazenu by byla příjemnější, omezila by snad "nával" hostů do výřivky. Velice chutné byly večeře u polopenze a bohatý raut u snídaní

  • *Provedení rezervace a organizace pobytu agenturou "spa.cz" *Vybavení a kvalita a provoz zařízení hotelu Terra *Kvalita stravování (poplopenze) *Pohyb uvnitř areálu lázeňského komplexu *Kvalita masáží

  • *pozor při nástupu na zajištění parkování na recepci a po dobu pobytu *neexistance nabídky pro případné doplnění procedur k balíčku

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
9
Komfort
10
Wert/Geld
7

Anonym

Älteres Paar, 27.11.2018

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Zakryté propojení domu Terra s bazénovým komplexem a procedurami areál kolonády s rukodělnými trhy a příjemnou kavárnou Velká spokojenost s masérkou Lenkou Maříkovou

  • Příliš chladná voda v bazénu,požadavek na užívání sauny a páry bez plavek když je společná pro muže i ženy, a přístup studenou chodbou k sauně v mimosezóně velmi omezená možnost stravování v místních restauracích

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
7

Helena Voženilkova

Einzelreisender, 29.10.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Vybrané procedury,ochota personálu .to vše bylo v pořádku. Koupání v bazénu perfektni.

  • Na prvním místě katastrofální strava. Snídaně ok,coz bylo jediné pořádně jídlo,ale večeře katastrofa, například za ty peníze dostat talíř kolínek se čtyřmi kousky tlustého hovězího či tvrdé lososové nugetky a k tomu dva plátky okurky a jednu plátek rajského si myslím že je ostuda stravování. Též velmi špatně značení turistických cest a ne zrovna vstřícné a milé jednání v hlavní recepci, přidat úsměv či se rozloučit s klientem by nebylo na škodu. Příjemné jednání s klienty by mělo být minimum.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Roman Holada

Einzelreisender, 26.6.2018

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Okolí a možnosti turistiky.

  • Recepce má vydávat karty k pokojům v pořádku. Ne nějaké ohnuté a když se zlomí, tak požadovat finanční náhradu za vydání nové. To si myslím, že je hnus. Platil jsem 100 Kč. Je snad dosti podstatný rozdíl když je karta ztracená a zlomená.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Vlastislav Teisler, Ing

Älteres Paar, 4.12.2017

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
5

Veronika Filusová

Einzelreisender, 28.10.2016

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • pokoje krásne, aquacentrum v cene pobytu, parkování v arealu hotelu, infocentrá v okolí

  • lednice na pokoji topila a ne chladila, poslední večír netekla teplá voda, jídlo na večeři nebylo dostatečne teplé, ale vlažné, a bramborová kaše byla jak blato

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Darina Majková

Einzelreisender, 9.1.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Hotel čistý, pokoje hezké. Jídelna klasická lázeňská. Pro atmosféru Vánoc nevhodná. U stolu se sedí s cizími lidmi s výdejem jídla v jako úplně běžný den. Štedrovečerní stůl si představujeme jinak nazdobený, možná nějaké cukroví... ovoce na stole - nic z toho nebylo. Jinak spíše pobyt pro seniory. Počasí na lyže nebylo, tak to alespoň zachránil wellness. Ve městě pusto prázdno. Děkujeme, ale příště už bychom jeli raději jinam.

  • Jídelna klasická lázeňská. Pro atmosféru Vánoc nevhodná. U stolu se sedí s cizími lidmi s výdejem jídla jako v úplně běžný den. Štedrovečerní stůl si představujeme jinak nazdobený, možná nějaké cukroví... ovoce na stole - nic z toho nebylo. Jinak spíše pobyt pro seniory. Počasí na lyže nebylo, tak to alespoň zachránil wellness. Jinak ve městě pusto prázdno.

Persönlich
10
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
5

Helena Prouzová

Einzelreisender, 17.8.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • vše v pořádku

  • dosti složitá orientace v hotelu

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
6

Veronika Ratajová

Einzelreisender, 16.7.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Celkově jsem byla velmi spokojena. Líbilo se mi: Propojenost budov - procedury, bazén Velký světlý, pohodlný pokoj Velká koupelna Dobrá nabídka při snídani Krásné vycházky do okolí

  • Problém s tím, že jsem vegetarián, obsluha u večeře 1. večer byla neochotná, bez možnosti dostat vegetariánské jídlo, neohlásila jsem podle obsluhy vegetariánskou stravu předem (ale nikde na to nebyl dotaz?) Další dny se problém opakoval (přestože už bylo nahlášeno), ale velmi ochotná obsluha situaci vyřešila a vegetariánské jídlo jsem dostala. Nemožnost ovlivnit čas procedur, dostaly jsme pevný rozpis (v 8 ráno bylo brzy, nestíhala jsem snídani, která začínala v 7,30). Krátká provozní doba bazénu (jen odpoledne od 16. hod nebo od 13. hod v sobotu), nebylo možné si zajít ráno zaplavat. Málo kulturního programu na kolonádě - nebyl žádný koncert ani jiná kulturní akce (kromě kina, které mě neláká).

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
9

Krešlová Hana

Einzelreisender, 12.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Jídla k večeři naprosto nedietní a nepříliš dobře uvařená

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
8